Russell BrandUčiteléVědaVidea

Russell Brand – Rozhovor s kvantovým fyzikem Johnem Hagelinem

Rozhovor Russella Branda s kvantovým fyzikem Johnem Hagelinem o pozitivním vlivu meditace na změnu člověka směrem ke spirituální společnosti. John uvádí také vědecké důkazy potvrzující tato tvrzení.

Přepis videa

Blížíme se k závěru večera a brzy budeme jíst delikátní jídlo, užívat si a bude to skvělé ale předtím: Jak by mohl tento večer být považován za kompletní, aniž bychom nepohovořili s kvantovým fyzikem. Myslím, že kdybych teď neudělal interview s kvantovým fyzikem, říkal bych si: “ Něco tu chybí.“ Ano, máme zde mnoho radosti v podobě dětí, jejichž životy se zlepšili pomocí meditací a viděl jsem svého spolužáka nejvíc v klidu za celý život, ale opravdu si myslím, že musíte vidět Russella Branda mluvícího s kvantovým fyzikem. Očekávali jsme tuto potřebu. Prosím uvítejte, světově uznávaného kvantového fyzika, absolventa Harvardu, nesebral jsem nějakého kvantového fyzika z ulice, je všude známej, ptal jsem se na jméno, byl mi doporučen  John Hagelin, ten je přece skvělej ne? Harvard. To je prostě dobrá škola, podle filmu na Facebooku, úžasná. Představte si to. Takže. Než skončím své vystoupení a začne zábavný večírek, udělám rozhovor s kvantovým fyzikem, protože nám poví, co se vlastně už děje. Protože jde o přirozené chování kvantové fyziky.

Prosím uvítejte na jevišti muže, který může zodpovědět všechny tyto otázky a i nové otázky, na které má rovněž odpověď a zná pravé kořeny přírody, které budou zjeveny, jako černá díra, prosím uvítejte Johna Hagelina.

Děkuji.

Johne, v které židli bys raději seděl? Nebo věříš v paralelní vesmír a pak oba sedíme na obou židlích zároveň?

Dvě současně ale beru tu na sever.

Dobře, dokud tě to bude činit šťastným. Johne, mám pár otázek, podle fyziků.

Mluvte příteli.

Díky. To, co jste řekl, je kriminální zločin v britské angličtině. Z našich předešlých sezení jsi se nic nenaučil. Dopustil se vážného zločinu. Johne, co tady proboha ty, kvantový fyzik děláš na naší transcendentální meditaci?

Nechť je to jasné.

Kvantová fyzika v podstatě odhalila samotnou podstatu jednoty života. Rozmanitost na povrchu ale hlavně podstatu na úrovni atomů, subatomů, subnukleární, spojitosti energie, atd. Objevením teorie nazvané „jednotné pole,“ jsme naplnili sen Alberta Einsteina a objevili jsme sjednocující prvek pestrého vesmíru. To je to, co máme vy a já společného.

Vy říkáte, že já jsem vtipnej a on přijde s tímhle. Takže vlastně říkáš, že myšlenka, že věci, které se jeví oddělené na materiální úrovni, je iluze.

To je pravda. Ale. Můžete zajít za hranice lidských smyslů. To je to, co tradiční meditace dělá. Pokud tomu dobře rozumím, jde o techniku správného uvědomnění si skryté energie a zažívání hluboké zkušenosti, zjednodušením, ztišením zjednodušit myšlení a dostat se hluboko za obvyklá fakta a společně prožívat jednotu na mentálním základě.

Takže může naše mysl neurologicky získat přístup do sjednocujícího pole kreativity, kde se nachází veškerá energie samotného vesmíru a hmota, z níž je vše stvořeno. To jsi řekl?

To je správně. A ne jen filosoficky ale z praktického pohledu je to velmi důležité. Meditační stav je považován za stav vědomí, nejde o vstávání, odpočívání, spaní a jde o akci, kdy je zapojen mozek celý. A toto meditační zapojení mozku zvyšuje procento užití kapacity mozku v realitě. Popravdě řečeno, meditace pochází z dávného umění jógy, které bylo stvořeno za účelem zvýšení kapacity mozku. A jako vedlejší efekt stres, který způsobuje nejvíc nemocí, zcela mizí.

Johne, uvědomuješ si, že pomocí meditace můžeme zvýšit naše vědomí v realitě a začít tak naši globální revoluci, kdy potom můžeme postavit společnost na spirituální úrovni, namísto ekonomické.

To je jediná možnost!

Já bych udělal revoluci dnes večer, mám na to náladu.

Společnost závislá pouza na 5% kapacity mozku, se nebude moc lišit od společnosti, kterou už máme.

Jo. Idioti. Jsme jako opice. Jako stupidní opice. Ale pokud budeme moci používat větší kapacitu mozku, budeme více sofistikovaní, budeme schopni postavit utopii, šťastnou utopii.

Chytřejší opice, ano.

Stále budeme svým způsobem opice. Hlavně v noci u počítače, správně děti?

Základní podstata života je jednota. Přinést tuto jednotu, kterou teď nevidíme do reality, do přímého vnímání, to je jediná cesta k transformaci světa. K vytvoření mírumilovné společnosti,plus vedlejší efekt, což děláte právě vy.

Aha. Nejdříve musíme zmedializovat teorii jednoty pole. Rozdíly, národy, náboženství, jsou jen iluze. Stavíme své životy na iluzi. Pokud víme skutečnou pravdu, měli bychom vybudovat naší společnost a instituce na této skutečnosti. Jednota bude automaticky výsledkem toho všeho.

Myslím, že si zasloužíš být ženatý s Kate Perry.

Díky moc. Ty roky drogové závislosti za to stály.

Jsem rád. Doufám, že můj syn tě bude následovat a chci všem poděkovat…

bude mít příležitost, přijmu ho jako komorníka.“ Kdo to je? Komorník, syn kvantového fyzika. Děkuji můj Lorde. Ještě ne chlapče.“

To by mohlo být lepší, než být kvantový fyzik. No dobře, chci vám všem poděkovat za to, že jste sem postupně přivedli půl milionu dětí..

Jo skvělý!

A přiveďte miliony v budoucích letech. Bůh vám žehnej, děkuji mnohokrát.

Taky děkuju, musíš mi potom vyprávět, jak můžou elektrony existovat simultánně, o neutrinech. Mám hodně otázek , které pomohou revoluci.

Dobře. Neutrina!